FAQ

DOSTĘP DO MATERIAŁÓW W RAMACH 13. FESTIWALU KAMERA AKCJA, MICKIEWICZ FILMOWY ORAZ AKCJA EDUKACJA?


Po zapisaniu się na wybrany pokaz na stronie Organizatora, otrzymasz na maila zaproszenie z serwisu Think. Jeśli wiadomość nie znajduje się w folderze "Odebrane", sprawdź, czy nie ma go w folderze SPAM lub Oferty. W treści wiadomości znajdzie się Twój login i hasło do serwisu. Użyj go, aby zalogować się za pośrednictwem https://thinkfilm.pl/sign_in
Po zalogowaniu się, masz możliwość zmiany hasła, a także dodania zdjęcia, które będzie używane w przestrzeni komentarzy pod filmami.


ZASADY PROJEKCJI

Materiały podczas 13. Festiwalu Kamera Akcja dostępne są w 4 godzinnych oknach, tzn. można rozpocząć oglądanie wybranego filmu najwcześniej w dniu i o godzinie podanych w harmonogramie Organizatora, a zakończyć oglądanie najpóźniej 4 godziny po rozpoczęciu. Jeśli projekcja przerwała się w trakcie, to najprawdopodobniej minęły już 4 godziny od terminu wskazanego w harmonogramie wydarzenia.

Przykładowo, jeśli blok trwa od 16:00 do 18:00, a prezentowany film trwa 2 godziny, to możesz go obejrzeć w przedziale czasowym od 16:00 do 18:00. Jeśli zaczniesz oglądanie o 17:00, zdołasz obejrzeć tylko 60 minut materiału – do 18:00. Po tej godzinie film przestaje być dostępny. Po zakończeniu bloku nie jest możliwy powrót do oglądania danego filmu.


MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE DO POPRAWNEGO WYŚWIETLANIA TREŚCI W SERWISIE / MINIMALNA JAKOŚĆ POŁĄCZENIE INTERNETOWEGO

Komputer z połączeniem internetowym/telefon z systemem Android albo iOS, który obsługuje HTML5. Wszystkie aktualne wersje przeglądarek (oprócz niektórych wersji Microsoft Edge) nie będą mieć problemu z odtwarzaniem materiałów w serwisie. Połączenie internetowe, które sugerujemy to minimum 5 mb/s.



JAK PRZETESTOWAĆ POŁĄCZENIE INTERNETOWE?

Wejdź na: https://www.speedtest.pl/ 



JAKOŚĆ MATERIAŁÓW W SERWISIE - DLACZEGO FILM WŁĄCZA SIĘ W SŁABSZEJ JAKOŚCI?

Serwis stosuje multibitrate, co oznacza, że jakość oglądanego materiału jest dopasowywana do jakości połączenia. W przypadku połączenia o niższej jakości otrzymujesz niższą rozdzielczość obrazu. Możesz ręcznie zmienić jakość wyświetlanego obrazu w prawym dolnym rogu, ale może to skutkować buforowaniem (brakiem płynności streamingu).


DLACZEGO FILM SIĘ ZACINA ALBO NIE DZIAŁA?

Upewnij się, że masz połączenie z internetem, a najlepiej sprawdź jakość swojego połączenia na stronie: https://www.speedtest.pl/ W przypadku wolnego połączenia, czas na załadowanie się filmu jest dłuższy. Może się także zdarzyć, że film załaduje się w niższej jakości z uwagi na słabe połączenie internetowe. Zalecamy również zaktualizowanie przeglądarki. Player w serwisie działa na bazie HTML5. Jeśli materiał nie wyświetla się poprawnie na komputerze, spróbuj odtworzyć go na smartfonie - jeśli działa poprawnie, oznacza to problemy ze sprzętem. Kolejnym prawdopodobnym powodem braku dostępu do konkretnych treści jest przekroczenie czasu dostępności filmu w danym bloku.


CZY MOŻLIWE JEST KORZYSTANIE Z PLATFORMY NA TELEFONIE/SMARTFONIE/TABLECIE?

Tak, jest to możliwe zarówno na urządzeniach z systemem Android, jak i iOS. W tym momencie nie jest dostępna dedykowana aplikacja - korzystanie z platformy dostępne jest przez przeglądarkę     

W JAKI SPOSÓB MOŻNA KORZYSTAĆ Z CHROMECAST I AIRPLAY? OGLĄDANIE MATERIAŁÓW NA TELEWIZORZE

Przede wszystkim trzeba mieć urządzenie Chromecast lub Airplay ;)
Chromecast (Google) to system przesyłania obrazu z komputera na telewizor. Tożsamym rozwiązaniem jest technologia Airplay dla urządzeń Apple. Żeby skorzystać z tej funkcji należy podłączyć urządzenie, np. Chromecast, do telewizora i połączyć je z tą samą siecią, co komputer, na którym korzystasz z platformy Think. W prawym dolnym rogu playera pojawi się ikonka przesyłania obrazu - wystarczy w nią kliknąć i chwilę poczekać. Najczęstszym problemem z Chromecast i Airplay jest inne połączenie internetowe obu urządzeń lub niska jakość połączenia.

PROBLEMY Z GŁOŚNOŚCIĄ MATERIAŁÓW

Każdy z materiałów dostępnych w serwisie jest udostępniony w oryginalnym miksie dostarczonym przez producenta lub dystrybutora bez ingerencji Organizatorów. To oznacza, że oglądasz film z taką głośnością, która została przewidziana przez właściciela praw do filmu. Istotną kwestią jest także sprzęt, na którym korzystasz z serwisu.



DLACZEGO NIE MOGĘ OGLĄDAĆ FILMÓW Z PLATFORMY ZA GRANICĄ?

Jest to związane z kwestiami licencyjnymi. Wszystkie materiały filmowe są objęte geoblokadą na Polskę. To oznacza, że musisz znajdować się na terytorium naszego kraju, aby mieć dostęp do projekcji filmowych. 


Jeśli nie znalazłeś/nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami: 

pod numerem: 506 715 051

lub adresem e-mail: aga@kameraakcja.com.pl